Obchodní podmínky
Obchodní podmínky e-shopu
I. Základní ustanovení
Tyto obchodní podmínky se vztahují na služby poskytované
podnikatelům internetovým obchodem provozovaným firmou FOSTRADE s.r.o. se
sídlem: Písečná 136, PSČ 561 70, IČ: 03254194,
zapsanou v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C,
vložka 229159 (dále jen „dodavatel“).
Kontaktní údaje:
Adresa: Písečná 136, 561 70 Písečná u Žamberka
E-mail: objednavky@fostrade.cz
Telefon: 733 558 544
Tyto obchodní podmínky jsou nedílnou součástí smluv
uzavíraných dodavatelem s odběrateli při prodeji masných a jiných
potravinářských výrobků. Dodavatel si vyhrazuje právo změny těchto obchodních
podmínek. Každá změna obchodních podmínek nabývá účinnosti dnem jejich zveřejnění
na stránkách dodavatele a vztahuje se zásadně na smlouvy uzavřené po nabytí
jejich účinnosti.
II. Uzavření smlouvy
K objednání zboží slouží elektronický formulář na stránkách
dodavatele: www.damenakup.cz (dále jen „objednávka“). Pro řádné podání objednávky je třeba se
přihlásit zadáním Vašeho uživatelského jména a hesla. Vaše přihlašovací údaje
získáte pouze o svého obchodního zástupce. Systém po přihlášení zákazníka
zobrazí Vaši cenovou hladinu, platné akce a individuální ceny. Systém vybere
navíc z těchto cen vždy tu nejnižší. Bez přihlášení se zobrazuje pouze základní
ceník!!! Objednávky se načítají do fakturačního systému automaticky a nelze je
opravovat!! Objednávku na další den musíte pořídit do 20:00 hodin. Po tomto
čase je objednávka automaticky převedena na druhý den. Odběratel má možnost
vytisknout si pro svoji potřebu odeslanou objednávku.
Odesláním objednávky odběratel potvrzuje závaznost
objednávky a dále to, že se s těmito obchodními podmínkami seznámil a souhlasí
s nimi. Po odeslání objednávky se odběrateli automaticky zobrazí informace o
zařazení jeho objednávky do objednávkového systému (potvrzení objednávky).
Po zařazení objednávky do objednávkového systému obdrží
odběratel od dodavatele na elektronickou adresu, uvedenou v objednávce,
závaznou objednávku potvrzenou dodavatelem. Okamžik doručení závazné objednávky
potvrzené dodavatelem se považuje za uzavření smlouvy.
Pokud se zákazníkovi nezobrazí informace o zařazení
objednávky do objednávkového systému nebo pokud ve stanovené lhůtě není
zákazníkovi doručen objednávka potvrzená dodavatelem, je třeba, aby odběratel
kontaktoval dodavatele obratem telefonicky na číslo: 733 558 544.
Poté, co odběratel obdrží objednávku potvrzenou dodavatelem,
obdrží elektronickou informaci, že zboží je expedováno.
Dodavatel si vyhrazuje právo v odůvodněných případech před
odesláním potvrzení objednávky kontaktovat odběratele telefonicky na telefonní
číslo, které odběratel uvedl v objednávce.
Vlastnické právo k objednanému zboží přechází z dodavatele
na odběratele zaplacením kupní ceny a převzetím zboží.
III. Zrušení a změna objednávky
Objednatel může zrušit nebo změnit svojí objednávku pouze
před tím, než obdrží elektronickou informaci, že zboží je expedováno. Taková
zrušení nebo změna objednávky nejsou spojeny se žádnými sankcemi k tíži
odběratele.
Zrušení nebo změna objednávky poté, co odběratel obdrží
elektronickou informaci, že zboží je expedováno, jsou vyloučeny.
V případě, že odběratel veškeré objednané a dodané zboží
nepřevezme bez toho, že by došlo k platnému zrušení nebo změně objednávky, je
odběratel povinen uhradit dodavateli smluvní pokutu ve výši 30% ceny dodávaného
zboží. Odběratelem nepřevzaté zboží bude odběrateli dodáno znovu jen na jeho
výslovnou žádost.
IV. Cena zboží
Veškeré ceny zboží, uváděné na stránkách dodavatele, jsou
uváděny bez DPH i včetně DPH s tím, že odchylky minus/plus 10% v závislosti na
váze zboží. Odesláním objednávky vyjadřuje odběratel svůj souhlas s cenou.
Po uzavření smlouvy jsou tyto ceny neměnné a pro obě strany
závazné.
Balné a přepravné jsou poskytovány odběrateli zdarma.
V. Termín dodání
Odběratel si ve své objednávce zvolí časový úsek pracovního
dne, ve kterém má být zboží dodáno. Odběratel může v poznámce na objednávce uvést
i jiný pracovní den dodání zboží než nejblíže možný.
U některých druhů zboží je v nabídce dodavatele vyznačeno,
že takové zboží lze dodat až po uplynutí stanovené doby, která je potřebná pro
jeho zpracování. V takovém případě bude zboží odběrateli dodáno nejbližší
pracovní den po uplynutí takto stanovené doby.
VI. Způsob dodání zboží
Odběratel si může objednané zboží osobně převzít na
velkoobchodním skladě dodavatele nebo mu bude dodáno na adresu uvedenou v
objednávce.
Pokud si odběratel zvolí osobní převzetí zboží, může tak
učinit na velkoobchodním skladě dodavatele na adrese: Písečná 136,
561 70 Písečná, a to v pondělí až pátek v době od 7.00 hodin do 17.00
hodin.
Přepravu zboží zajišťuje dodavatel vlastními k tomu účelu
upravenými vozy. Prodávající se zavazuje odběrateli zabalit objednané zboží pro
přepravu způsobem, aby nedošlo k jeho poškození.
Při předání zboží obdrží odběratel od oprávněného pracovníka
dodavatele fakturu či dodací list. Tyto doklady obsahují všechny potřebné
informace o podmínkách pro skladování zboží a o době spotřeby zboží.
Při předání zboží je odběratel ve vlastním zájmu povinen
překontrolovat, zda obal zboží není porušen, zda zásilka nevykazuje zjevné
znaky poškození zboží a zda váha zboží odpovídá váze zboží uvedené na faktuře
či dodacím listu.
VII. Způsob platby za zboží
Dodané zboží hradí odběratel oprávněnému pracovníku
dodavatele při dodání zboží buď v hotovosti či stravenkami, a to oproti předání
faktury či dodacího listu s potvrzením dodavatele o zaplacení.
V případě, kdy objednávky odběratele za dobu uplynulých
šesti posledních měsíců dosáhnou v průměru částky 100.000 Kč (včetně DPH)
měsíčně nebo v případě, kdy odběratel v kalendářním měsíci odebere zboží na
základě nejméně 20 objednávek, z nichž každá dosáhne hodnoty nejméně 3.000 Kč
(včetně DPH) a současně není v prodlení s úhradou předcházejících faktur, má
možnost požádat dodavatele o platbu za zboží na základě konkrétní objednávky
bankovním převodem tak, že tento způsob platby zvolí ve své objednávce. V
případě, že dodavatel schválí dodání zboží na základě objednávky odběratele
převodem a toto schválení zašle odběrateli, obdrží odběratel při dodání zboží
fakturu se splatností min.14 dnů. Úrok z prodlení pro případ prodlení s úhradou
faktury po dobu prvých patnácti dnů prodlení činí 0,5% z dlužné částky za každý
i započatý kalendářní den prodlení. Úrok z prodlení pro případ prodlení s
úhradou faktury za šestnáctý a každý další den prodlení činí 1% z dlužné částky
za každý i započatý kalendářní den prodlení.
VIII. Ochrana osobních dat
Zákazník odesláním objednávky vyjadřuje souhlas
s poskytnutím osobních dat nutných pro zajištění plnění objednávky a
následnou fakturaci a případné řešení reklamací. V případě obchodování
s právnickou osobou jde o kontaktní informace o osobách, se kterými
komunikujeme na straně zákazníka. V případě fyzických osob jde o osobní
údaje firmy – fyzické osoby. Fakturační údaje necháváme v evidenci povinných
10 let.